Una vintena de persones, professionals de diferents comerços, empreses i entitats de la comarca, van participar ahir al migdia al taller organitzat per la Cambra sobre promocions comercials a les xarxes socials. Es tractava d’un taller gratuït que forma part del programa de suport al petit comerç finançat per la Diputació de Barcelona. Durant la sessió, els participants van poder conèixer exemples pràctics de promocions a les xarxes socials i van elaborar per grups diferents projectes que van compartir i comentar amb la resta d’assistents. El taller va tenir un enfocament molt pràctic, amb la voluntat que els casos presentats servissin d’exemple per tal que els participants els poguessin aplicar directament al seu negoci o bé agafar-ne idees i adaptar-los a les pròpies necessitats.

El programa de suport al comerç de la Cambra inclou accions de formació específiques per aquest sector, a més d’un servei de diagnosis comercials gratuïtes en què es fa una anàlisi de l’establiment que s’acompanya de propostes per incrementar la competitivitat. La propera acció d’aquest programa serà un curs sobre com rendibilitzar una gamma de productes, que tindrà lloc el dia 17 de novembre.