Tenir o millorar la presència actual a les xarxes socials, amb l’objectiu d’aprofitar-les per projectar el negoci i millorar la comunicació amb els clients. Aquest és el principal objectiu del taller gratuït que es farà a la Cambra el proper dimarts, 11 de novembre, i que s’adreça principalment a empreses del sector del comerç. Es tracta d’una sessió de dues hores de durada en què s’explicaran els principis bàsics que cal tenir en compte a l’hora de ser presents a les xarxes, sempre des del punt de vista dels establiments comercials. Per tal de facilitar al màxim l’assistència, el taller es farà en horari de migdia, quan la majoria de botigues són tancades. Tindrà lloc de 14.30 a 16.30 hores a la seu de la Cambra a l’edifici de Can Jorba. Per participar-hi cal inscriure’s al 93 872 42 22 o al correu electrònic jmonge@cambramanresa.org.

Al llarg de la sessió es donarà una visió general del context digital actual i de com les xarxes socials s’han convertit en una eina clau de comunicació que han impulsat la funció de prescriptors que fan els seus usuaris. Després de fer una breu introducció a les principals xarxes socials, s’aprofundirà en Facebook, Twitter i Instagram, explicant tot allò que cal tenir en compte a l’hora d’obrir un perfil i, sobretot, mantenir-lo actualitzat tot interactuant amb la resta d’usuaris de les xarxes.

Aquest taller és fruit d’un conveni entre la Cambra i la Diputació de Barcelona per fomentar la competitivitat del teixit comercial, que enguany ja arriba a la quarta edició.