Events

 PLA DE SUBCONTRACTACIÓ INDUSTRIAL 2019

  PLA DE SUBCONTRACTACIÓ INDUSTRIAL 2019 Tramitació de demandes de compradors de les principals fires de Subcontractació Industrial En aquest pla anual de fires, les Borses de subcontractació recopilen OPORTUNITATS DE FABRICACIÓ (unes 250 demandes anuals de compradors estrangers i espanyols) que adrecem directament a les empreses membres de la Borsa. A més les empreses interessades en exposar en aquestes fires tindran un descompte d’ aproximadament el 15% en el cost de participació a la fires i Trobades amb Compradors Europeus.     En totes aquestes fires s’ofereix l’opció de participar agrupadament o individual, o exposar catàlegs dins l’estand propi […]

Veure esdeveniment

TROBADA MISSIÓ SUBCONTRACTACIÓ INDUSTRIAL A FRANҪA – SALON SIANE Toulouse

OPORTUNITATS SUBCONTRACTACIÓ INDUSTRIAL  A FRANÇA -MISSIÓ A FIRA SIANE     Presentació acció de promoció a França per empreses de la subcontractació industrial Fira SIANE Tolosa del 22 al 24 d’Octubre 2019 www.salonsiane.com Inscripcions fins al 17 de maig de 2019   SECTORS CLIENTS: Empreses de subcontractació industrial Fabricants de parts i components metàl·lics, plàstic, cautxú, fabricants de motlles i matrius, cablejat elèctric, cartes electròniques, injecció, altres; subministren a sectors com l’automoció, l’aeronàutic, la il·luminació, la construcció de maquinària i utillatge, robòtica, productes electrònics, equipaments mèdics i d’ òptica, etc.   En el marc del Pla d’Acció Internacional de les Cambres […]

Veure esdeveniment

5 vitamines per l’èxit. Tallers de comerç.

INFORMACIÓ Dimarts 22 d’octubre i dimarts 22 d’octubre. De les 14:30 a les 16:30 hores. Gratuït OBJECTIUS Una injecció de explosiva de 5 “vitamines” energètiques. Després de les sessions el participant serà capaç de: o Incrementar els registres i les variables a l’hora d’afrontar les diferents situacions relacionals i de venda. o Entendre la importància de l’actitud positiva en el dia a dia. o Incorporar més registres facials que ajudin a la connexió i a la comunicació. o Tractar als altres segons els seus estils, no segons els nostres. o Reflexionar clarament de com és percebut el participant i de […]

Veure esdeveniment

BUSINESS ANGELS, L’EXPERIÈNCIA DE BAGI (BUSINESS ANGELS DE GIRONA), un model exportable a la Catalunya Central? Jornada informativa i debat

BUSINESS ANGELS, L’EXPERIÈNCIA DE BAGI (BUSINESS ANGELS DE GIRONA) Un model exportable a la Catalunya Central? Jornada informativa i debat Divendres 25 d’octubre de 12.00 a 13.30 hores Fundació Universitària del Bages Sala d’actes – FUB2 Av. Bases de Manresa, 1 (Manresa) BUSINESS ANGELS I TERRITORI: l’experiència de BAGI La xarxa de business angels de Girona, BAGI, presentarà la seva experiència de treball en xarxa amb l’objectiu de promoure una experiència similar a la Catalunya Central. La jornada està organitzada per l’Ajuntament de Manresa, Acció Catalunya Central, la Cambra de Comerç de Manresa i el Campus Manresa de la UVic-UCC. […]

Veure esdeveniment

ELS INCOTERMS 10 ANYS DESPRÉS. UNA NOVA GENERACIÓ. 1a edició

INFORMACIÓ Dimarts, 28 d’octubre de 2019, de 9.00 a les 14.00 hores. A càrrec d’Albert Garcia. Preu 90€ OBJECTIUS Exposar i avaluar les expectatives d’una nova generació en les vendes internacionals amb els seus estàndards de comunicació, a fi de facilitar l’identificació i repàs de la nova ideologia del 2020 en el repartiment dels riscos, despeses en les entregues de mercaderies, tant des del punt de vista de l’exportador com de l’importador. El programa es desenvoluparà amb una metodologia orientada a la pràctica. El professor alternarà l’exposició conceptual amb la resolució de casos pràctics i simulacions i la dinàmica de […]

Veure esdeveniment

Les noves generacions i el màrqueting. Com vendre i connectar amb ells. Tallers de comerç

Les noves generacions i el màrqueting. Com vendre i connectar amb ells. Dilluns 28 d’octubre. De les 9.30 a les 11.30 hores. Taller gratuït. Objectiu: Aprendre a crear continguts i comunicar amb el públic més jove, per vendre els nostres productes i serveis, i fidelitzar-los com a clients. Veurem com són d’importants les noves generacions per al consum, com mostren comportaments diferents davant les marques, i com emprenedors i empreses poden connectar amb els diferents públics objectiu. Continguts que treballem:  • Quines són les noves generacions de consumidors? Millenials, Generació Z… • Què els inspira? Quins són els seus valors? […]

Veure esdeveniment

II B2B EUROPEAN TECHNOLOGY BUYERS – Fira INDUSTRY – Barcelona

II B2B EUROPEAN TECHNOLOGY BUYERS   El 29 d’octubre 50 multinacionals europees es reuniran a Barcelona a la recerca de proveïdors, en el saló més important de la tecnologia avançada de fabricació.     Fira de Barcelona, Barcelona 29 d’octubre www.industry.website   Fira de Barcelona, en col·laboració amb la Cambra de Barcelona reunirà a un grup de 50 compradors europeus amb interès en cercar proveïdors del sector de les tecnologies avançades. L’objectiu d’aquestes trobades és impulsar la internacionalització de les empreses promovent trobades amb responsables de compres interessats en identificar proveïdors potencials.   Activitats demandades pels compradors   Activitats tradicionals […]

Veure esdeveniment

ELS INCOTERMS 10 ANYS DESPRÉS. UNA NOVA GENERACIÓ. 2a edició

INFORMACIÓ Dimarts, 12 de novembre de 2019, de 9.00 a les 14.00 hores. A càrrec d’Albert Garcia. Preu 90€ OBJECTIUS Exposar i avaluar les expectatives d’una nova generació en les vendes internacionals amb els seus estàndards de comunicació, a fi de facilitar l’identificació i repàs de la nova ideologia del 2020 en el repartiment dels riscos, despeses en les entregues de mercaderies, tant des del punt de vista de l’exportador com de l’importador. El programa es desenvoluparà amb una metodologia orientada a la pràctica. El professor alternarà l’exposició conceptual amb la resolució de casos pràctics i simulacions i la dinàmica […]

Veure esdeveniment