Webinar. Apropament a l’ Europa Occidental a través de Mitjans digitals : Quins factors culturals hem de tenir en compte.

El client internacional no es comporta igual que el client nacional. L’estil i les tècniques de venda que tan bé et funcionen semblen no funcionar igual amb tothom. Amb els tractes internacionals succeeixen sorpreses increïbles.

Per a maximitzar les teves vendes, has de conèixer la mentalitat predominant de cadascuna de les nacionalitats amb les quals tractis. Has de ser capaç de tocar la fibra sensible dels empresaris alemanys com només els alemanys saben fer. Has de ser capaç de tocar el cor dels clients britànics com només els britànics saben fer. Has de ser capaç de presentar el teu pressupost als francesos com només els francesos saben fer. Has de ser capaç negociar com ho fa el teu client sigui com sigui la seva nacionalitat.

Programa:

  • Presentació xarxa EEN ( Europe Enterprise Network )
  • Concepte de cultura
    • Relativitat de la cultura
    • L’impacte de la cultura en vendes, compres i negociacions
    • El model Hofstede de 6 Dimensions: Com les diferències culturals són mesurables en xifres, comparables i predictibles
    • Com utilitzar aquest model per a incrementar les seves vendes a clients estrangers ajustant el seu enfocament i estratègia de vendes a França, Regne Unit, Alemanya i el Benelux mitjançant un enfocament digital.
    • Casos pràctics reals
  • Torn Obert de Paraules

Ponent : Salvador Ribas ( Cross-Cultural Expert ) de Hofstede-Insights.