WEBINAR MARKETPLACES Plataformes de Comerç Electrònic , Una opció a considerar per la Internacionalització

 

 

WEBINAR MARKETPLACES ( ajornat setembre  )

Plataformes de Comerç Electrònic . Una opció a considerar per la Internacionalització.

 

En el món  PostCOVID s’ està produint a diferents nivells una acceleració de les tendències preexistents anteriorment . Canvis geopolítics , canvis en la indústria , canvis en les tecnologies i per suposat canvis en el comportament dels clients , tant els clients B2C com en B2B.

La presència del comerç electrònic s’accelera en tots els països , i la presència de les grans Plataformes i les seves quotes de mercat arreu del món com AMAZON , EBAY , ALIEXPRESS , etc , també.

Les empreses B2C però també cada cop més B2B deuen plantejar-se si la proposta de valor d’aquestes  plataformes es adequada per la seva estratègia PostCOVID , i en cas de ser adequada , per a quins productes i en quines condicions. Per exemple , una empresa deu saber si ha de vendre  i/o esta preparada per entrar a AMAZON o no , l’ alternativa potser un altre. Però la decisió deu ser presa de forma informada i valorada.

 

Programa

 

  • Marketplaces. Què són?
  • B2B:
    • Rellevància dels Marketplaces B2B en el panorama actual
    • Principals Marketplaces B2B per sector i àrea d’influència
  • B2C:
    • Rellevància dels Marketplaces B2C en el panorama actual
    • Avantatges i inconvenients dels Marketplaces B2C
    • Principals actors
    • Factors Clau d’Èxit

 

Més informació : Jaume Ferrer a/e jferrer@cambramanresa.org

Tel 93872 42 22.

 

ACCÉS GRATUÏT  Inscripció Obligatòria.

El dia abans del WEBINAR s’ enviarà als inscrits la adreça ZOOM per a poder seguir l’ acte