TROBAR CLIENTELA ALS MERCATS INTERNACIONALS – AULA VIRTUAL

 

TROBAR CLIENTELA ALS MERCATS INTERNACIONALS – AULA VIRTUAL

Descripció

La internacionalització empresarial és un procés imparable i que cal conèixer amb detall per aprofitar les diferents oportunitats de negoci que es plantegen i generar vendes i negoci per a la nostra empresa. En aquesta càpsula informativa trobaràs les diferents opcions i alternatives per trobar clientela potencial al mercat internacional.

DURADA:

Monosessió: 1 sessió de 1:30 hores

ORIENTAT A:

Els destinataris de la sessió són totes aquelles empreses i emprenedors/es interessats en realitzar activitat internacional i potenciar l’acció comercial als mercats internacionals.

Contingut

IMPORTANT: Aquesta activitat s’impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l’enllaç amb la invitació i les instruccions d’accés abans de l’inici de la sessió.

Objectius generals de l’activitat:
L’objectiu de la càpsula és  analitzar com podem aconseguir i seleccionar clientela als mercats internacionals.

Objectius específics de l’activitat:

Aquesta càpsula té per objectiu comentar diferents alternatives existents al mercat per a la localització de potencial clientela per a la nostra empresa en base a la tipologia d’activitat, sector i mercat escollit.

Temari complert:
Tipologia de clientela internacional.
Alternatives per localitzar clientela.
Proveïdors/res d’informació.
Risc comercial.
Recomanacions i estratègies.

 

Més informació i inscripcions aqui