INTRODUCCIÓ A L’E-COMMERCE INTERNACIONAL – AULA VIRTUAL

INTRODUCCIÓ A L’E-COMMERCE INTERNACIONAL – AULA VIRTUAL

 

Descripció

Analitzem de manera pràctica els diferents aspectes operatius del funcionament del comerç electrònic a nivell internacional i les diferents implicacions que comporta per a l’empresa, tant si es tracta de vendre productes com serveis en general.

DURADA:

Monosessió: 1 sessió de 2 hores

ORIENTAT A:

Per a empreses i persones emprenedores interessades en realitzar activitat internacional i que es plantegin accedir als mercats exteriors via comerç electrònic.

Contingut

IMPORTANT: Aquesta activitat s’impartirà de manera virtual en streaming a través de la plataforma gratuïta Microsoft Teams. Les persones inscrites rebran per correu electrònic l’enllaç amb la invitació i les instruccions d’accés abans de l’inici de la sessió.

El comerç electrònic ha experimentat un creixement espectacular i cada cop són més les empreses que utilitzen aquest canal com a via per accedir als mercats exteriors. Cal valorar no obstant si es tracta d’un canal adequat per a totes les empreses i mercats.

Objectiu general:
L’bjectiu del curs és que l’empresa conegui el funcionament operatiu del comerç electrònic internacional, tant de productes com de serveis, en el marc del comerç exterior en general.

Objectius específics:
Aquesta càpsula té per objectiu realitzar des del punt de vista pràctic una primera aproximació als reptes que planteja el comerç electrònic internacional amb la idea d’ajudar a definir millor l’estratègia internacional de l’empresa i evitar desicions errònies.

Temari:
1.- Introducció
2.- eCommerce de productes.
3.- eCommerce de serveis
4.- Aspectes tècnics, legals i logístics.
5.- Model de negoci B2C i B2B.
6.- Exemples

Activitat impartida per Marc Prat, tècnic del servei d’internacionalització de la Oficina d’Atenció a les Empreses.

 

Inscripció

https://empreses.barcelonactiva.cat/ca_ES/web/es/detall-formacio?id=1000906