DOCUMENTACIÓ INTERNACIONAL: (qual, quan, qui i quant necessitem?) SOLUCIONS AL HANDICAP DOCUMENTAL AMB UNA OPERATIVA CORRECTA I CONCRETA

INFORMACIÓ
Dimarts, 2 i 9 d’abril de 2019, de 9.00 a les 14.00 hores. A càrrec d’Albert Garcia. Preu 180€

 

OBJECTIUS
Oferir als participants una idea clara de tots els fluxos documentals a l’exportació/importació d’una mercaderia, tenint en compte l’ús i les funcions de cadascun dels agents que intervenen en l’operació respecte del document i, a més, les obligacions de l’exportador i l’importador en funció del terme comercial pactat.
El programa es desenvoluparà amb una metodologia orientada a la pràctica i operativa. El professor alternarà l’exposició conceptual amb la resolució de casos pràctics i simulacions i la dinàmica de grup, per tal d’assegurar l’assoliment dels coneixements i el desenvolupament de les competències.

 

ADREÇAT
Curs adreçat a directors, comandaments, tècnics amb responsabilitat en la gestió d’operacions internacionals i personal de departaments administratiu i/o logístic d’empreses amb activitat internacional.

 

PROGRAMA
1. Identificació de la documentació bàsica i estructura verificadora.
2. Quina necessitem?
3. Qui la prepara i la seva funcionalitat?

4. Quan apareix?
5. Quanta necessitem?
5.1. De producte i comercials.
5.2. De caràcter oficial.
5.3. De transport, logística i assegurança de la mercaderia.
5.4. Duaners i fiscals
5.5. Bancaris i financers.
6. Formalització de documents.
7. Exemples d’errors en la formalització documental.

 

Programa

Inscripció al curs

Nom i cognoms *

DNI *

Domicili *

Població *

Codi Postal *

Telèfon *

Email *


Empresa

CIF

Càrrec

Domicili

Població

Codi Postal

Telèfon

Fax

He llegit la Política de Privacitat i accepto i dono el meu consentiment per a les finalitats esmentades *

Accepto i dono el meu consentiment per a rebre Newsletters i informació comercial de Cambra de Comerç de Manresa.

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s'apliquen la política de privacitat i els termes de servei de Google.


D'acord amb el RGPD Reglament General de Protecció de Dades) en vigor, l'informem que les seves dades personals formaran part d'un fitxer sota responsabilitat de CAMBRA DE COMERÇ DE MANRESA que té com a finalitats permetre la gestió i relació comercial, contractual o informativa en qualsevol dels suports, incloent-hi els electrònics, sobre els serveis o productes pels quals s'ha interessat. No hi ha previsió que les seves dades siguin cedides a tercers, amb l'excepció de les assenyalades per la legislació vigent a requeriments de l'Administració pública competent. Vostè autoritza de forma expressa el tractament de les seves dades personals per a les finalitats esmentades. Més informació a www.cambramanresa.org
Si desitja exercir els seus drets d'accés, rectificació, supressió, tractament limitat, portabilitat o oposició al tractament de les seves dades personals, ara o en qualsevol moment en el futur, li demanem que ens ho comuniqui a CAMBRA DE COMERÇ DE MANRESA a C/ Muralla del Carme 17- 23 2a planta (edifici Can Jorba) 08241 Manresa, o ens remeti un correu electrònic a l'adreça següent: rgpd@cambramanresa.org